Thursday, September 15, 2011

Anak Belut Enam Inci Menyelinap ke Dalam Zakar Terus Ke Pundi Kencing

Seorang lelaki Cina yang mencuba rawatan kecantikan mandi dengan belut hidup akhirnya terpaksa menanggung kesakitan apabila seekor anak belut masuk ke dalam zakarnya.
Vain Zhang Nan, 56, dimaklumkan mandi dengan belut akan membuatkan beliau kelihatan 10 tahun lebih muda kerana belut-belut menggigit lapisan kulit mati.
 

Justeru, dia membeli sepuluh ekor anak belut di pasaran tempatan di bandar Honghu, Wilayah Hubei, dan membuat keputusan untuk mencubanya di rumah. Malangnya seekor anak belut 6 inci panjang berenang sehingga ke uretra dan masuk ke dalam pundi kencing.

“ Tiba-tiba saya merasakan sakit teramat dan menyedari belut kecil telah berada di hujung zakar saya. Saya cuba untuk menangkap dan menariknya keluar, tetapi belut itu terlalu licin, ia hilang dan telah masuk ke dalam zakar saya.'
Dia segera menuju ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Lelaki itu telah menjalani pembedahan selama tiga jam untuk mengeluarkan anak belut dan doktor mendapati anak belut tersebut telah mati.

Pakar bedah Jin Wang berkata, “Sifat licin badan belut membuatkan ia mampu masuk ke dalam kemaluan Nan. Diameter salur kencing pada zakar lelaki hanya sedikit sempit, tetapi kerana belut agak licin, badannya umpama dilumur minyak hitam atau pelincir, maka ia boleh menyelinap masuk melalui lubang sempit seperti salur kencing zakar dengan mudah.” [orange.co.uk]

16 comments:

Hafizan Malik said...

er.. mc tu ade.? nsb baik bukan bapa belut. hehe

abah khalisha said...

pandai pulak belut tu cari salur ye..hehehhe
Siapa Sabotaj Siti

Sha said...

erkkk..ngeri r dgr..

Miecyber said...

Seram....

Cik Sue said...

euwwwwww...seram mak!!..

Pen Biru said...

eeeeeeeeeeeeeeee..gelinye...

Adylia Qarissa said...

ni namanya cari penyakit...huhuuu

Belalang Hijau said...

mak aih...ngeri ya amt...

chiLleD...!! said...

eee..tkutnyer..

Brilliant Marjan said...

ngerinya..macam-macamlah

muse said...

pergghhh mcm mana ler nak tanggung kesakitan tu..

khairul said...

seksa nya ..ngeri

Ringgo said...

pergh!! sakit tu ... tambah kembang aa salur dia tu..

Seri Bahasa said...

nasib tu...silap haribulan boleh ko...

Cik Azizah said...

eeeee ngeri dengar macam lintah jugak lah..die akan cr salur macam tu..kalau pacat tak la sampai masuk dalam...eeeee takut!

Hidayati said...

Geli.