Wednesday, April 13, 2011

Video U-Tube Paling Hangat : Lucunya.....Presiden Czech Curi Pen!

Peristiwa yang  amat melucukan dan menjadi persoalan tentang apa yang menarik perhatian Presiden Republik Czech, Václav Klaus, tanpa rasa malu sanggup mencuri sebatang pen [protocolar pen] semasa dalam lawatan rasmi ke negara Chile.   Namun Jurucakap president menjelaskan bahawa pen itu adalah hadiah.  Lihat video gelagat presiden Czech yang sedang meletup sejak dua hari ini di you tube dengan jumlah penonton yang sudah mencecah lebih 1 juta. Kelakar betul ...

9 comments:

azharr said...

senyuman dia yg tak leh tahan tu...hehe

GematriA™ said...

bwahaha..
baik punya coverline..

nur hafiza rahsid said...

hehe. muka rilek aje tak bersalah.

Aida Omar said...

haha..slumber je muke dia. macam x bersalah langsung..

Freaky said...

haih presiden pon curi pen ? memalukan negara je

Journey of Youth said...

Duit dah xde nak beli pen kot sbb labur byk sgt utk melobi sane sini...huhuhu

BUNGA said...

hahahaaa... kelakarlah :)

Muhammad Burn said...

haha.kantoi di situ

MSOM said...

Assalamualaikum Orang Muo
Sungguh hebat blog Tuan sekarang.
Ana rasa sungguh takjubbbb!
Nak berguru ni.....berguru di Tanjung Mas