Subscribe Us

PNB Ilham Resort Port Dickson, Berkonsepkan Era Kesultanan Melayu Melaka, Sangat Memukau


Anda bagai dilamun cinta sekali lagi apabila berada di sini :) PNB Ilham Resort adalah apartmen keluarga di Blue Lagoon, terletak 10 batu dari Port Dickson di kaki bukit Cape Rachado (Tanjung Tuan). 


PNB Ilham Resort Port Dickson menawarkan 64 unit pangsapuri dan bilik hotel, lengkap dengan ruang tamu dan ruang makan, bilik mandi, bar mini, unifi, televisyen dan telefon.


Kos penginapan untuk satu malam bermula dari RM280 termasuk sarapan pagi.


Resort ini menyediakan penginapan butik yang luas di pangsapuri dua, tiga dan empat bilik tidur, hotel menghadap ke kolam renang yang besar di kelilingi taman berlandskap, dengan akses terus ke pantai dari medan aktiviti.


Bagi pencinta alam semula jadi, Rizab Hutan Cape Rachado terletak betul-betul di sebelah pintu masuk hotel - sesuai untuk trekking hutan, memburu pantai, memerhati burung dan menikmati pemandangan laut dari mercu suar pada puncaknya.



Selain itu, resort ini juga menyediakan kemudahan dewan persidangan, termasuk dewan-dewan dan dewan tarian yang sesuai dengan 1,000 pax.

Alamat penuh:
PNB ILHAM RESORT
Batu 10, Tanjung Biru,
71050 Port Dickson, Negeri Sembilan, Malaysia
Tel : (+606) 662 6800 Fax : (+606) 662 5646  Email : sales@ilhamresort.com


PNB Ilham Resort dipenuhi dengan pesona nostalgia era Kesultanan Melaka yang penuh dengan kemudahan moden, mempunyai semua yang anda perlukan supaya kunjungan anda dapat diingati.


Bersebelahan dengan lobi, Rumah Kopi Serambi digambarkan untuk mencerminkan warisan Melaka dan Negeri Sembilan yang kaya dipengaruhi oleh seni bina klasik dan moden kedua-dua negeri.


Serambi Coffee House,  menawarkan makan sepanjang hari dari jam 7.00 pagi hingga 11.00 malam dengan kakitangannya  yang ramah dan mesra untuk memastikan setiap lawatan anda adalah pertemuan yang menyenangkan dan bermanfaat.

Catat Ulasan

0 Ulasan