Sunday, April 8, 2012

Proton Preve Mengancam : Lihat Iklan Komersial Proton Preve

Sebutan sebenar  Proton Preve - " Pray Vae"  Boleh tahan.  Lihat Video komersial ni.

Sumber  Bolg Arena Kereta

10 comments:

1malaysia said...

wah bergaya jugak preve ni nak bookla esok.. support barangan 1malaysia he he

Anonymous said...

Panggil saja Proton Amy Search...Peeeweeet. Orang yang bagi nama pun gila babi juga..susahsebut.

casablander said...

mesti harga mahal ni..tengok nama pun boleh agak ni..

Melati Qistyna's Mummy said...

Tgk perbandingan ngan vios n Honda, yg ni mmg mengujakan dr sume segi.... Terbaikk, Cuma napela p taruk Nama ni, hukk

Anonymous said...

setuju dgn kawan2 kt atas tu... nak bubuh nama biarla yg mdh d sebut... habih tok nenek aku gerenti x reti nak sebut... baik je bagi nama preeett :)

Anonymous said...

pre've tu perkataan yang telah diubah suai daripada perkataan Inggeris iaitu 'Proof' yakni 'bukti'. Perkataan ini juga dipinjam dan diolah daripada bahasa sepanyol yang membawa maksud 'memperuntukkan' sekaligus menggambarkan kereta ini adalah bukti keupayaan proton selepas 27 tahun penubuhannya dalam mengeluarkan produk yang bertaraf global.

harga dia pulak dr 62k - 75k.

thomas said...

cantik sunggah

M@W@R Q@SeH said...

mmg mengancam :)

kak mah said...

Ada gaya

artikel menarik said...

proton ne sangar tenan uy.. kapan bisa beli... hehehehe