Sunday, December 18, 2011

Bertuah Kau Kucing! Pandai Pulak Pilih Tempat Paling Hangat Untuk Berehat .. duk atas apa tu

Kucing ini punya tempat berehat amat selesa untuk berdengkur kerana pemeliharanya memiliki dada yang agak besar.
Lucu...Video yang merakamkan bagaimana seronoknya si anak kucing yang comel berbaring dan berehat di atas dada seorang gadis dan enggan berganjak disiarkan di laman web
Gadis yang memanggil haiwan peliharaannya itu Yuki, cuba untuk mengalihkan kucing peliharaannya itu beberapa kali ke tempat lain namun ia terus memanjat kembali ke atas dada gadis pemeliharanya  lalu mula menjilat-jilat bulu membersihkan dirinya. Lihat video...

18 comments:

kucing siam said...

wah..mmg cerdik kucing ni..ni mcm kucing jantan je lagaknya ha ha

OdahOne OdahOneBizz said...

dasar jantan miang...kat situ nak dilandingnya...hoho

onqie said...

mantap kali .. mau lah macam kucing tu ..

akubest501 said...

haha...sedap tuuuu...

Haw said...

nak tngk yg mn satu sebenarnya ni ek?

remyhazza said...

dasar kucing gatai.....he3
suka tgk statement Haw !!!

khairul said...

pandai cari port yer

Anonymous said...

konfius la...nak tengok kucing tpi x dpt fokus...nengok yg tu je

Beckhrooy said...

kucing comel!

c'axoera said...

hahahhahaah teringin ke..? kui3


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/kelassss-kau-maria-nak-jadi-filem-star.html

Aien Not Alien said...

pandai kucing tu cari tempat selesa... :)

Pamie said...

haha..

ABU said...

sundelnnya kucen itu hahahahaha

merald said...

comel kucing ne

yahaya said...

mcm sofa kot rasanya...

Anonymous said...

ha ha ha mcm sofa empuk

Self Managed Super Funds said...

Very smart kitten. Love cats and just happy to see kitten that are very smart like this.

LadyBird said...

comeynyer.. hihihi