Thursday, December 1, 2011

Kain Sarong Model Sambilan Hampir Terlondeh Ditarik Monyet Nakal

Seseorang pelajar Taiwan yang juga model sambilan, Charmian Chen,22 tahun terpaksa menahan malu selepas insiden yang agak melucukan ketika bercuti di sebuah hutan taman monyet liar, Bali, Indonesia dan telah menjadi berita sensasi di laman-laman sosial apabila gambar yang tersiar menunjukkan kain sarung yang dipakainya hampir terlondeh hingga mendedahkan bahagian dadanya kerana ditarik sang monyet yang ingin mendapatkan makanan daripadanya.
Cik Chen berusaha sedaya upaya yang boleh untuk menutup bahagian dada yang terdedah menampakkan aset dirinya dengan tangan namun insiden tersebut sempat dirakam oleh pelancong-pelancong lain yang ada bersama ditempat kejadian. Peristiwa itu membuatkan Cik Chen menjadi terkenal sebagai 'superstardom internet'.
Gambar tentang kejadian itu telah menjadi tajuk berita utama di Taiwan, malah stesen-stesen TV juga meminta beliau untuk hadir dan bercakap mengenainya.
Imej-imej juga telah tersebar di seluruh dunia, muncul di laman blog dan forum-forum di Amerika Syarikat dan Britain.

Cik Chen berkata, kera yang sedang lapar, juga tertarik dengan bikini yang dipakai oleh ramai pengunjung tetapi menurut kata kakitangan taman apa yang berlaku ke atasnya bukan kerana jagung yang saya genggam sebaliknya kerana pakaian dalam yang berwarna merah terang itulah yang menarik perhatian monyet-monyet.
“Monyet- monyet itu beranggapan warna-warna terang itu adalah mungkin seperti buah-buahan, dan saya tidak tahu tentang perkara itu tetapi ia sangat aneh pada masa itu.' kata Chik Chen. [dailymail.co.uk]

15 comments:

BudakHitam said...

geram la tu monyet tu kot. mana x nya, seksiiiiii

S H I T E Q said...

tu laa. sapa suroh pakai kain sarung jalan2. haha

orang seberang said...

mmg geramlaa...seksi..patutpun monyet tu nakal ha ha

thomas said...

memang dah famous lepas kena tarik.

Anonymous said...

jangankan monyet aku pun setim tengok.

kefkin said...

haha,,, monyet yang mupeng... @_@

betewe nice blog.

farhana_aziz said...

monyet mmg nakal!

Anonymous said...

jgn ikut perangai monyet tu... pompuan tu pun nmpak mcm nakal jgk & gatal..mcm suka je dia kene sakat dgn monyet hihi

♥ ieRa ♥ said...

nakal betul monyet tu..hehe..
pakai pun x berpada-pada...

cikguden said...

nakal sungguh monyet2 ni

Kazman & Sue said...

monyet tu ingatkan buah betik.... kepala dia pikir makan jeee....
haaaa3x

Cik Sue said...

hakhakhakhak..nakai kamo2 yer monyet2..

monyet nakal said...

kih kih kih.. banyaknya monyet2 nakal kat sini.
btulaaa..mmg cun seksi pompuan tu..naik seksa menengoknya.. ha ha

confdeb said...

myet mmg nakal..heheh

Anak Wak Mail said...

hahaha..monyet2..gatal tul..:P