Monday, November 7, 2011

Gadis Mendakwa Bapa Kepada Anaknya Ialah Justin Bieber

Fan Mariah Yeater, 20, mendakwa awal minggu ini bahawa penyanyi 'superstar', Jutin Bieber ialah bapa kepada anak yang dilahirkannya yang kini telah berusia 4 bulan Mariah, 20, mendakwa bayi yang dilahirkan itu adalah hasil pertemuan singkat pertamanya lalu melakukan hubungan intim di dalam bilik mandi di belakang pentas dalam satu konsert Bieber. 
Dia mengatakan persamaan antara anaknya dengan Bieber amat luar biasa.Lihat saja mulutnya memang serupa. Saya hanya mahu menuntut hak untuk anak saya, saya rasa amat menderita setelah ditinggalkan dan saya cuba menghubunginya tetapi Justin langsung tidak menyambutnya." katanya lagi.
Bieber telah menafikan dakwaan wanita itu tetapi dilaporkan telah
dipanggil untuk menjalani ujian DNA di Los Angeles pada bulan Disember nanti.

Penyanyi pop remaja itu memberitahu, "Saya hanya ingin berkata, bahawa dakwaan wanita itu adalah tidak benar. Saya tahu bahawa saya akan menjadi sasaran, tetapi saya tidak akan menjadi mangsa.”
"Gila. Tiap-tiap malam selepas persembahan saya keluar dari pentas dan terus ke kereta, jadi ini kerja gila jika ada sesetengah orang ingin membuat apa-apa dakwaan palsu terhadap saya,” jelasnya lagi

10 comments:

NURUL ASHIKIN said...

ish ish korang ni~ tulah lain kali jadi org islam.. senang kenal bapa... susah2 buat ja ujian dna

LadyBird said...

buat ujian DNA..

Cik Sue said...

ish ish ish..kalau DNA tu tak padan...tak ke haru buat cerita sangat...agak2 le kalau nak hdup senang hehehehehe...dna test je boleh buktikan semua ni..mulut2 sama tak main la weyyy...

♥Aien Najwa♥ said...

macam2 !

stellaizz said...

mcm2 hal,,alah buat ar DNA baru tahu baka sapa :)

Seri Bahasa said...

senangnye idup orang barat...nak harta jual body kat artis...dah dapat anak baru tuntut kemudian...

ctk said...

mau tumpang glamer kot..hoho

Ummi Dania Yasmine said...

ish pompuan ni awat murah sgt? sanggup gadai maruah. kucing kalau ikan depan mata tunggu je ke? tunggu ngap lagi ada....oleh itu perempuan kena la jaga kehormatan diri.....ohh lupa pulak depa ni orang barat so belasah je la.....

antenastau said...

haha macam macam

fyna said...

da namanya artis...