Monday, November 14, 2011

Fasha Sandha ikut langkah Zarina ... buka sana buka sini

Apa yang anda tatap ni adalah penampilan Fasha Sandha ketika menghadiri pelancaran majalah gaya hidup terbaru, Lisa, pelakon ini membuatkan banyak mata tertumpu kepadanya. Apa tidaknya, Fasha tiba dengan gaun labuh berwarna jingga yang mendedahkan bahagian belakang badannya. Bukan sedikit, tetapi bukaannya sehingga ke paras pinggang. Memanglah bentuk badannya cantik kerna tidak ada lemak atau selulit yang kelihatan, tetapi ia tetap tidak sopan. Tetamu ‘Mat Salleh’ di acara itu pun bijak menghormati adab susila dalam berpakaian di negara Islam ini. [mimpisenja] - Foto...

Baca seterusnya... [mimpi senja]

17 comments:

Cik Sue said...

fasha tak heran pakaian cam ni..da biasa..kat bali leh pakai bikini heeee..apa dia heran..kan..kan..kan..

Wilayah Sepet Kuku said...

as salam...

kebanggaan dlm diri..semoga diberi hidayah..

dunia semakin tua, akhir zaman.

Anonymous said...

biarlah...syok tengok

Raidenovich said...

Fasha memang suka provoke dengan bebaju camtu ape.Jiizzzz!!(Berdarah idung)

Raidenovich said...

Fasha memang suka provoke dengan bebaju camtu ape.Jiizzzz!!(Berdarah idung)

Anonymous said...

badan dah mcm bohsia beranak lima pun ada....

ABU said...

cantek badan dia..:P

Anonymous said...

betuah sapa dapat dia ni..body mmg cantek...tapi sayang akhlaknya tu..mane maruah dirinya.. camni x dapat x pelah... sejahat-jahat lelaki kalau nak cari istri pun nak yg solehah atau setidak2nya berakhlak baik tau menjaga maruah dan perangai... emmmm

EmpayarUtama said...

Baju tu memang sama kaler ngan kaler badan dia hahahahahah

Anonymous said...

itu pakaian setan ... jangan lah nak puji lawa,akhlak hancur ... tapikalu tanya islam ... anda tau jawapannya.. tengok pakaian ... sah ciri2 orang kafir....

Seri Bahasa said...

takot besok lusa tersalah buka naya jadinya...

yahaya said...

nak glamour tapi hancur semua.....

kak mah said...

Baju akak sepasang 4 meter,dia berapa meter?

Sha said...

dasyat tul

khairul said...

menyampah dh tgk dia ni

khairul said...

menyampah dh tgk dia ni

Anonymous said...

awat tak buka terus, alang2 eh..... baru gempak tentu org syok tengok....percuma...hahahaha