Friday, October 7, 2011

Tahun 2011 Hadiah Paling Manis Untuk Orang Muo :)

Alhamdulillah... syukur ke hadrat Ilahi yang telah mengurniakan orang muo kejayaan paling  bermakna pada tahun 2011.  Dua orang anak orang muo baru saja selesai konvokesyen untuk menerima ijazah masing-masing.  
Anak sulung orang muo [foto atas] telah menamatkan pengajiannya  di UUM pada 2010, baru saja konvo pada 6 Okt 2011.
Ini pula anak yang ke-2 orang muo,  menamatkan pengajiannya di UKM pada Mei 2011 dan konvokesyen pada 24 Okt 2011.
Kini kedua-duanya telah bekerja dan orang muo sedang menanti kehadiran  menantu pulak :).  Doakan orang muo ye...mudah-mudahan berkat doa semua sahabat bloger, hajat orang muo akan tercapai... Amin.

26 comments:

MAT SOM said...

Tahniah.1000X....anak2 adalah harta paling berharga di dunia ini.

zul permatang badak said...

tahniah...ilmu itu harta....
kejayaan anak2 dikongsi bersama....
tahun penuh makna.....tahniah sekali lagi...

Nazeri Harun said...

Tahniah le weh dr org Perak..

Edina Kasyah said...

bapa terbaek ni!
tahniah2
dina doakan moga hajat dihati org muo tercapai :)

Tasha said...

jubah konvo pink ke tu,fakulti sns keshtn..tp muke dia xpnh nmpk...hehe

Hidayati said...

Wahhh! Tahniah. Semoga kejayaan terus menyusuri hidup mereka & dikurniakan jodoh yang baik. Amin.

anamizu said...

wahhh dah selamat konvo..
tahniah3!! :)




luv,
cik ana :)

sis92 said...

tahniah org muo!

stellaizz said...

taniah org muo....:)

author faethal said...

TAHNIAH!
Dapat menantu jgn lupa jemput ye tuan..

mami said...

Assalam,

Tahniah & Tahniah, jangan lupa jemput kenduri kawin ek...bole gi sebab kg kitapun kat muo gak...

SCLover said...

tahniah orang muo..nanti dapat menantu jgn lupe jemput yer...insyaallah ..moga diberikan yang terbaik..

Cik Sue said...

tahniah orang muo...boleh laa titipkan resepi bagaimana mendidik anak cemerlang...berguna untuk orang seperti saya jadikan teladan..

NURULHANIF said...

wah.. tahniah orang muo...

POLARIS said...

tahniah buat busu, induk, aina n shafik...

Ringgo said...

tahniah org muo ..

Pia said...

"tahniah dari saya...kejayaan anak2 kebanggaan ibu bapa.."

caliph shuriken said...

congratz tuan umah ^^

kpah k-poh said...

tahniah..memang jadi kebanggaan lah yaaaa...
sy pun..anak sulung akan konvo hujung tahun ni..pastu yg kedua pulak tahun depan...
syukur..

thomas said...

Tahniah Bro,pengajian dah tamat,menantu pula ditunggu.

aima said...

wah..dua sekali...tahniah tahniah...bapa mithali...khee

amna said...

tahniah buat anak-anak pakcik orang muo :)
amin moga cepat dapat menantu dan timang cucu :)

org muo said...

terima kasih kpd semua sahabat bloger..bloger tak kira usia... tua atau muda kita ialah bloger :)

Belalang Hijau said...

tahniah!
sama2 tumpang gembira utk keluarga org muo :)

+dieabella+ said...

wahhh tahniah...!!!=)

Melati Qistyna's Mummy said...

Alhamdulillah dan tahniah..... moga cepat2 dpt menantu plak :)