Thursday, September 22, 2011

Rawatan Unik Kecantikan... Breast Slapping Beauty

Kaum wanita di Thailand kini mempunyai alternatif untuk melakukan beberapa perubahan terhadap diri agar kelihatan lebih cantik dan menarik, ingin memiliki beberapa bahagian anggota badan lebih menarik termasuk bahagian muka, pembesaran punggung dan payudara, kini mereka tidak perlu lagi untuk membuat pembedahan plastik. Kaedah rawatan unik yang dimiliki oleh Khemmikka Na Songkhla, 44 tahun telah diiktiraf dan mendapat kelulusan daripada kerajaan Thailand
Bagaimana Khemmikka melakukannya? Caranya nampak seperti pelik tetapi amat berkesan... iaitu dengan menampar atau menepuk bahagian-bahagian yang hendak dirawat. [Lihat video...]

Pakar kecantikan istimewa wanita Bangkok yang berusia 44 tahun ini adalah satu-satunya wanita di dunia yang mengetahui segala rahsia bahagian istimewa anggota wanita dengan kaedah rawatan menampar yang diwarisi daripada neneknya. 

Satu hari neneknya melihat dia menggosok-gosok payudaranya dengan krim ajaib lalu menasihatkannya berhenti berbuat demikian kerana hanya membuang masa sehingga ia menyakitkan. Kemudian neneknya menampar buah dadanya beberapa kali dan mencelupkannya dengan air ais.
Khemmikka perasan saiz payudaranya meningkat sebanyak 4 inci, dan akhirnya beliau menguasai teknik rawatan menampar. 
 
Beliau telah mengamalkan kaedah seni lama menampar di salun kecantikannya selama lebih dua dekad yang lalu, dan berjaya merawat rupa wajah, dan bentuk badan beribu-ribu wanita tanpa menggunakan apa-apa bahan kimia atau implan.

Bagaimana kaedah menampar membantu memperbaiki penampilan wanita? Rupa-rupanya rawatan selama 10 minit melibatkan teknik memukul, menepuk, dan menguli lemak dan otot pada bahagian atas dada, bahagian torso dan pinggang di sekitar payudara bertindak menolak lemak dari kawasan lain ke arah payudara, membentuk penampilan dan saiz yang penuh. Walaupun cukup menyakitkan. tetapi hasilnya amat berbaloi, kerana mereka mendapat pertumbuhan saiz payudara lebih 2 inci.

Beliau mengakui terdapat beberapa wanita yang tidak boleh dibantu. Jika payudara seorang wanita terlalu kecil, atau jika dia terlalu kurus, beliau menasihatkannya untuk menambah berat badan terlebih dahulu sebelum datang berjumpa dengannya. [odditycentral.com] [bangkokpost.com]

21 comments:

Adylia Qarissa said...

malu nak tengok video nie..tapi nak tengok jugak..hehehe..mintak izin nak share kat fb yea :)

org muo said...

adylia: sekadar info saja

chiLleD...!! said...

malu nak tengok video..mcm2 cra kan nak cantik..=)

chiLleD...!! said...

malu nak tengok video..mcm2 cra kan nak cantik..=)

esagelo Go-Blog said...

Mau buka videonya malu coi... Takut ngeliat payudara :D

esagelo Go-Blog said...

Soalnya saya alergi dengan payudara, bawaannya pengen megang mulu :D

org muo said...

up: pengunjung2...dlm video ni x de apa-apa yg keterlaluan...hanya tunjuk cara kaedah merawat saja

ummiarissa said...

boleh cuba ni wahai para isteri...tapi suruh suami u all lah buatkan...

Cik tikah said...

macam-macam lah sekarang. hehe..

Malaysian News today said...

Dear tuan, saya mengaitkan laman web anda.Saya berharap anda tidak keberatan untuk menghubungkan saya kembali.
ini laman web sayahttp://malaysiannewstoday.blogspot.com/

Malysiannewstoday: Terima kasih..

Freaky said...

hahaha saya hanya mampu ketawa je

thomas said...

boleh pakai juga amalan lama ni.

akuanakpahang said...

Panas juga entri nie :)

Ringgo said...

perghh!!! macam2 kemahiran depa ni .. kat orang jantan bleh buat gak ka ..

Kaio said...

hahahahahah.. macam syiok je. damn!

www.kaio.my

Anonymous said...

Aiyoo mmg lah besar sekejap sbb swelling,bila dh hilang bruise Bengkak Segala back to normal size.dh lh charge mahal,senang2 je kena tipu dek makcik Siam ni.

org muo said...

anonymous : kaedah yg digunakan tlh diiktiraf dan mendapat kelulusan dpd kerajaan thai setelah dibuat kajian selama 6 bln... bermakna kaedah rawatannya bukan menipu..maka tidak ada sbb makcik siam tu menipu...

azremy said...

ha ha.tak senak ker

asliner said...

takde scene yang keterlaluan pun dalam video nie..
macam2 lah mereka nie..haha

MOHD SYAHMI BIN ISMAIL said...

Apa salahnya kalau buat untuk suami..betul kaum perempuan,tetapi ada lagi satu cara nak pikat hati suami bukan setakat cantik je,tetapi terik minatnya dengan masakan anda,apa kata anda mencuba resepi di
http://www.sudutbonda.blogspot.com

Anonymous said...

Itu jari2 & tangan warisan nenek dia. Jangan tersalah tampar nnti tak ada susu untuk bayi lak... for papa no sweatlah sbb tak nyusu cuma tuk ....kan jer...