Sunday, September 18, 2011

Gila ke Apa... 66 Orang Kanak-Kanak Dalam Satu Van

Sepasukan anggota polis di bandar Qianan, wilayah Hebei, Utara China amat terkejut apabila sebuah van 8 tempat duduk yang telah diubah suai membawa seramai 66 orang kanak-kanak lelaki dan perempuan berumur antara 4 hingga 5 tahun. Tanpa menghiraukan keselamatan, pemilik van telah mengubah suai van,  menggantikan tempat duduk dengan deretan bangku-bangku kayu. Pemandu telah diberikan surat saman kerana melanggar peraturan undang-undang pengangkutan  jalan raya. Lihat video...

15 comments:

Akeyla Frr . said...

GILANYAAAA RAMAIIIII

Cik Sue said...

sardin pun tak seramai tu kat dalam satu tin ehehehehehe...

kay masingan said...

kesiannya...

MUHAMMAD MURSYID said...

Kesian kat budak2 2 berhimpit2 dalam van..nsib baik xde yg pengsan..

Miecyber said...

Kreatif tetapi gila...

khairul said...

ini bukan tin sardin dh nie !

Anonymous said...

Aku benar-benar dapat mengatakan bahwa saya belum pernah membaca informasi yang berguna begitu banyak tentang Blogger: Orang Muo - Post a Comment. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada webmaster dari www.orangmuo.com.

chiLleD...!! said...

kesian kt budk2 tu..silap hri buln leh mati lemas..

Shiela Latif said...

mana pegi mak bapak 66 orang budak ni??

ABU said...

gila tamak..huhuhu..nyawa beb.. nyawa..

Brilliant Marjan said...

maaf..sy gelak baca semua komen kat atas ni..tp kejam betul la! cian budak2 ni..mujur semua bernyawa lagi..

Ringgo said...

gila khinzir sungguh cina ni ..
nak kentut pun tak buleh camni ..
depa tak pikiaq keselamatan budak2 ni pon ..
pikiaq nak untung ja ..

Rara. said...

gila, kalo aku dah mati sesak nafas dalam tu.

vampire and his lady said...

haha.. kepala otak dia la cam gitu.

mdmie said...

kalau bas la, agak2nya brape orang boleh muat kalo buat mcm ni?