Saturday, August 13, 2011

Tauke...Saya Nak Cari Topi Keledar Yang Macam Ni... Ada Tak :)








Helmet hasil rekaan marketing agency Good Almaty, Kazakhstan.

14 comments:

zati embong said...

ni kalau jat jmpa org pkai helmet cmni mau bleh terlanggar bntot orang 2.sbb ralit duk kejar kagum punya psal.hahaha

Nurmaisarah Ismail said...

Kagum hemet kepala botak, sure gempak gila bila pakai kan !

org muo said...

zati: he he..ye btul2 mat rempit pun ikut teruja jgk

Lea IsNaw! said...

nak beli jugak!
ada ke jual?

Freaky said...

ahahaa menarik sangat rupa helmet ni

alif haris said...

hahahaha .. cantik helmet :D

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

xberani la nak pakai helmet cmne...

nanti banyak lak mata memandang...ehheh

Green Apple said...

menarik ni... bila bawak moto polis ingat x pakai helmet...hehe

asamasin said...

huhu..mantap.. :D

Miecyber said...

Boleh melekakan pemandu lain di jalan raya nie...
Bahaya ooo.
Silap silap boleh jadi punca kemalangan kerana terlalu asyik melihat penunggang dan pembonceng motor yang pakai topi keledar nie..

Seri Bahasa said...

kalau malam ni boleh terkejut makcik2 kita nanti...

miss lyzeer said...

uniknya..hehe

Ringgo said...

hebat pala depa noo.. nampak otak tu ..

syiela said...

hahahaha... sure banyak kemalangan masa bru di perkenalkan