Tuesday, July 19, 2011

Pemeriksaan Terlalu Ketat, Seorang Penumpang Bertindak Meraba Payudara Pegawai Sekuriti Lapangan Terbang

PHOENIX - Seorang wanita Colorado yang didakwa meraba ejen Pentadbiran Keselamatan Pengangkutan wanita di lapangan terbang antarabangsa Phoenix menghadapi tuduhan feloni gangguan seksual. Yukari Mihamae yang berusia 61 tahun dituduh meramas dan meraba payudara kiri agen TSA di pusat pemeriksaan lapangan terbang.
Kakitangan TSA mengatakan Mihamae enggan untuk menjalani pemeriksaan penumpang dan berlaku pertengkaran sebelum dia dihimpit dan memicit payudara ejen dengan kedua-dua belah tangannya.

Mihamae berkata bahawa dia muak dengan pemeriksaan di setiap anggota badan termasuk bahagian payudara oleh pegawai sekuriti di lapangan terbang itu.
"Saya melalui sistem keselamatan setiap minggu, dan setiap minggu terdapat beberapa masalah," katanya.

Mihamae yang tinggal di Longmont, Colorado sering menggunakan perkhidmatan penerbangan hampir setiap minggu atas urusan bisnis dan terpaksa melalui rutin pemeriksaan yang sama.
Pegawai penjara Maricopa County berkata Mihamae telah dibebaskan daripada tahanan. Mereka tidak dapat memberikan apa-apa maklumat tentang status kesnya.

6 comments:

laskar pelangi said...

gilews lah kalau sampai kena raba raba

Miecyber said...

Tak rela I....

Minah Blur said...

HAHA teruk2...

cicitHJHASSANu said...

nenek tu baru sekali dah kantoi,tapi ejen TSA dah jenuh beribu orang dirabanya@periksa dibiar lepas...

yang mana lagi kejam?

dunia2,Allah semakin murka.

Ringgo said...

nenek ni asik kena raba je .. dia pon nak gak meraba .. hahahha ..
kenapa la tak guna scanner kan senang ..

akuanakpahang said...

Sambil nyelam minum air ker :)