Saturday, July 2, 2011

Juara Liga Perdana Bola Sepak Wanita Rusia Bermain Berpakaian Bikini Untuk Jual Tiket


Kelab bola sepak Rusia telah mengambil langkah tambahan untuk memastikan jumlah kehadiran penonoton yang besar bagi perlawanan seterusnya. Juara 3 kali Liga Perdana Russia, FC Rossiyanka, begitu terdesak dengan masalah kewangan dan  telah berjanji untuk bermain perlawanan berikutnya dengan berpakaian bikini untuk menarik sejumlah besar penonton lelaki.

“Saya berfikir bahawa pemain bola sepak kita adalah wanita cantik dan menarik, cemerlang permaianan mereka malah, malah ada yang lebih hebat daripada pemain tenis terkenal dan gimnastik.  Perkara utama ialah atlet kita memahami dan menyokong idea-idea kita,” kata jurulatih pasukan Tatyana Egorova.
Pada ketika ini sukan bola sepak wanita kita tidak mendapat cukup perhatian daripada pegawai-pegawai sukan dan program kerajaan untuk menyokong sukan itu. Bola sepak wanita tidak membangun secepat di Eropah. [NBC sport]

14 comments:

zmah said...

Laris tiket....

Liyana Zahim said...

PEHHHHHHH!

ummiprincesses said...

dasyat giler. sure laris ni.

PenDekAr LauT said...

Astaga..Nasib takde kat Malaysia...

Ringgo said...

juling bijik mata nak tengok bola yang mana..

abbey~ said...

macam2 lah diorang ni~~

Cikgu said...

nak tengok²

Myboiler said...

sampai begitu sekali...

faizlaster said...

awesome

alif haris said...

hahaha .. sampai nk berbogel promote tiket .. alahai dunia~

Jasman said...

astagarr...

www.myobw.com said...

hahahhaa... nie baru laaa luar biasa 'huhuhuhu mata pon boleh celik lebar!' WOW....


*jgn tengok menda yg mengairahkan.. xelok!

khairul said...

klu ada kt mesia..mau penuh stadium ni :)

wsc biolo said...

trik jitu menarik penonton