Wednesday, July 20, 2011

Harimau Bintang Sesat Membaham 6 Penduduk Kampung

Enam orang telah dibaham oleh seekor harimau bintang dari sebuah taman negara berhampiran yang tersesat masuk ke kawasan kampung pedalaman di India sebelum ia berjaya ditangkap oleh pegawai-pegawai jabatan perhutanan. Lihat foto yang tragis ini...
Villagers can only watch in horror as the leopard which mauled a number of people lands on a forest guard
  An unidentified forest guard aims his rifle as he is attacked by a wild leopard Prakash Nagar village on the outskirts of Siliguri
Indian locals watch as a leopard is tranquilized after attacking forest guards at Prakash Nagar village on the outskirts of Siliguri
 Indian forest officials tie up a tranquilized leopard at Prakash Nagar village on the outskirts of Siliguri

7 comments:

Vesella Letcheva said...

MATI KE ORANG KENA BAHAM TU? :O

Ted said...

sape yg akan dipersalahkan?
mesti harimau tu juga! walhal kalau dilihat pada dasarnya, harimau tu langsung tak bersalah...ianya hanya dalam tindakan untuk mempertahankan diri...huhu~

Odah + One = OdahOne said...

harimau dh bosan duk dlm hutan skali skala nk gak outing g bandar...hoho...hutan pun manusia dah tebang dah xde port rimau nak lepak...xsabar nk tunggu harimau malaya masuk stadium hari sabtu ni...tgk siapa yg kena baham harimau ker singa????

Shah URL said...

aduh tragisnyaaa

nurAMALLINA said...

tapi lepas harimau tu kena tembak, dorang pukul lak. lagi tragis. T_________T




saya pencinta haiwan. hoho

alif ismail said...

lah...nape tak tembak sampai mati je...

tak pasai2 6 org kene baham..

abah khalisha said...

kalau pelihara seekor ok jg ni kan..hehehe