Sunday, July 17, 2011

Ahli Kelab Penyokong Liverpool Desak Pemuda Berbaju Jersi MU Tertera Nama Rooney Supaya Membukanya

Seorang penonton yang memakai  jersi no 10  pemain Manchester United tertera nama Rooney terpaksa berhadapan dengan ribuan penyokong kelab Liverpool sendirian semasa dalam sesi latihan pasukan tersebut di Stadium Bukit Jalil. Ahli-ahli kelab Liverpool menjerit-jerit mendesaknya supaya membuka baju yang dipakainya. Pada mulanya dia enggan.
Penyokong-penyokong kelab Liverpool mula bersorak dan menjerit meminta pemuda berjersi pasukan MU itu supaya membukanya. [ Bagaimana 'endingnya'? Nak tahu lihat foto seterusny dan video di bawah...]

Seorang ahli kelab penyokong pasukan Liverpool cuba memujuknya membuka jersi yang dipakainya.
Selepas mendengar jeritan 'buka, buka, buka' daripada ribuan penyokong Liverpool akhirnya dia terpaksa akur dengan desakan itu.
Seorang wanita cuba memakaikannya dengan jersi pasukan Liverpool tetapi pemuda itu enggan.
Pemuda tersebut kelesuan, moody, rela tidak berbaju.  Kemudian dia beredar dari tempat duduknya ditemani rakan. Kesudahannya... lihat video di bawah...[dailymail.co.uk]

19 comments:

Anonymous said...

liverpool poyo...

azharr said...

tak cool langsung..memalukan orang yg buat kecoh tu.

unclechungho said...

lepas nie sapo yg pakai jersey man utd, liverfool, arsengal, chelshit, ac milan, barca atau mano2 yolah turun game malaysia !!! kita suruh diorang bogel terus !!!

macam ketam ajar anak berjalan !!!

tak minat said...

tak faham aku dgn sikap fanatik peminat bolasepak nih....

Cikgu said...

ni nama nya carik pasal..haa²

Terbelog said...

malaysia menang
6 3
menanggung kekalahan hehe

suandi said...

tu pasal aku benci dengan MU termasuk player yang mamat tu pakai baju. kalau dah player busuk... suppotter pun ikut busuk laaaa.. Tak macam suppotter liverpool, berpijak di bumi nyata.

SoutulMujahid said...

berpijak di bumi nyata apa nya? siap tulis kat banner, king of europe. pada hal, nak menang BPL pon x mampu, apa lg nak menang liga juara2

mmg dasar LOSERFOOL

ainaa said...

pelik

thomas said...

Sikap terlampau fanatik tak bertempat.

Shiela Latif said...

ber iye2 dengan dunia bola sepak...hmmm

diana said...

penyokong liverpool macam budak2 kecik la..
memalukan betul..

apek poyo said...

apo punyo bangang laa..
psl org putih..sesamo kito bermusuh..
ni lah melayu

Seri Bahasa said...

fanatik betol mereka ni...langsung tak beradab.

ASSOYFINGER67 said...

lebihlah melayupool tu...dia yg over...tak der sivik...tgk2lah kamera tu..kalau tak der org rakam takper jugak...

Anonymous said...

pehal bodoh sgt korang2 ni... mende liverpool konon.. korang tu xde nilai langsung.. xde moral.. bodoh.. bkn org laen.. org mesia gak.. yg bangang sgt liverpool pehal.. babi betol.. bikin panas ja...

Anonymous said...

ape la diaorg nie.... bju je pun... sian mamat tu.... mahal2 bayo tiket... sng2 jer fans liverpool halau camtu.... liverpool bkn club mesia pn... cuba la pk.... mu fans sokong liverpool... kan dh tmbh sorang fans.... sbbkan satu vid.... mst dh ramai yg pns... n hate da the reds.... think 'bout it!!!!!

Teja RB said...

budusssssssssss.....

RAIZAN said...

Apelah korang ni kecoh2? Korang tau x moral daripada entry ni??

JANGAN SOKONG MANCHESTER UNITED! NANTI AKAN DIMALUKAN! HAHAH! *Peace No War*