Saturday, July 9, 2011

800 Peserta Sukarela Bogel Beraksi Perang Bantal

Peserta sukarela berbogel bertempur dengan bantal dalam sesi rakaman hasil karya seni foto kononnya. Mereka berposing bogel di bawah arahan dan karya artis USA Spencer Tunick di hadapan Istana Gaasbeeks. Kira-kira 800 peserta sukarela berposing pada awal pagi, 9 Julai 2011 untuk rakaman foto bertajuk  "Sleeping Beauties". [Photo/Agencies]

Salah satu tanda-tanda akhir zaman sebelum tibanya Hari Kiamat ialah banyak manusia yang sudah hilang perasaan malunya sehingga mereka seronok tidak menutup aurat,  bertelanjang bulat di mana-mana saja.
Masyarakat barat menganggap berbogel untuk tontonan umum adalah satu seni yang harus dinikmati bersama. Nauzubillah..

16 comments:

lala shaheila said...

Nasib bek dorang tak Islam..
yg Islam ni pun kdg2 lebih kurang je..

fiQ'Ra said...

tak pa..diorang org kafir~

ABU said...

makaih..bongok..

yatie Awang said...

hehehehe...tak ada kerja

cik tikah said...

ouch! gelilah~

semutmerah said...

ish ish ish. speechless.

harrazdani said...

terlebih bertamadun dah ni......

Ringgo said...

macam geng darwin la nampaknya ..

Cik Sue said...

openminded sesangat la tu kiranya...apo nak jadi?...

syiela said...

iskh2.. apa nk jd la

taliff said...

adehhhh...macam banggang jer...

Mr. NAZc said...

oh!!! damn!

Miss Ieka said...

diorg nie x de sifat malu..sbb 2 ikut suka hati je nak bebogel kat mana2 pown.."dunia akhir zaman"!!!

Seri Bahasa said...

kalau boleh mereka ni nak hari2 bogel mcm haiwan...itulah erti kebebasan bagi mereka..

APAN said...

da bnyak dah kot mende gini kat sane...pelik2

Afiq Ryunosuke said...

biasa le org tapir~~
:P maria ozawa tk join lak ek....