Wednesday, June 29, 2011

Pernah Kena macam Ni?

Pernah kena macam ni?  Kasihan.  Wanita malang ini semestinya tidak akan lupa sepanjang hayatnya akibat kejadian yang memalukan.  Penumpang malang ini dalam perjalanan di bandar Maanshan, wilayah Anhui China, apabila pemandu bas tidak sabar menutup pintu sedangkan kepalanya masih terjulur keluar semasa menaiki bas tersebut, tanpa disedari oleh pemadu bas leher wanita itu terperangkap pada pintu bas.
Nasib baik rakan wanita itu menyedari kejadian tersebut lalu segera menjerit memberitahu pemandu bas supaya berhenti dan membuka pintu semula.
Dia meninggalkan bas itu dalam keadaan kesakitan. Wanita itu malu untuk menaiki semula bas itu dan berlalu pergi sambil menggosok lehernya yang sakit tanpa membuat aduan. [dailymail.co.uk]

26 comments:

Amira Chan said...

kesian gile!

MAT SOM said...

Yg peliknya jurukamera amatur sekarang ni ada di mana2 saja ceruk dunia ni. Pantang ada yg aneh, bahan jenaka, mereka snap. Sekarang tak boleh buat silap di kalayak umum.

~nsar~ said...

kesiannya dia..

org muo said...

en mat som :skg semua h/pon ada kemera bro..snap lps tu pass kat wartawan atau terus ke sykt surat kabar :)

M Fizan said...

ngeri2..sob2

SCLover said...

huh... geramnya...dulu ada kes, kat selayang .. disebabkan driver bas yg tak sabar, warga emas yg belum sempat turun sepenuhnya dari bas - telah jatuh dan mengalami kecederaan...

CikFF said...

kecian... sakit pat.. malu pun pat.. cukcukcuk!! :P

officially19 said...

kesiannya..ngeri jugak tengok ni.adoi..

Miecyber said...

Sakit dan malu....

Mesin ATM Untuk Ikan Di Pulau Tioman

Miscellaneous Smiles said...

aduhh sy y rasa skit..~

cikguden said...

aduh...

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

adoi ...xsempat nk lompat ke ...huhu

Siti Arfah said...

Ish3 . Mmg trsgtlah keciann . Tp alhmdulillh la ade jugk yg prasan. huhu

asliner said...

uish..
sakit woo..

PenDekAr LauT said...

Perghh.. Nasib x putus.. kes naya tu..

ummiarissa said...

cuba lihat orang ramai yang didalam bas tersebut,buat 'dono' je..memang selfish..

SoutulMujahid said...

kesian... dah la sakit.. malu plak tu

MOK&SONS said...

alamak..kesianya,adeh..

diana said...

mesti sakit..
kesian nya..
yang dalam bas tu tak perasan ke?depa mcm tak peduli je..

Myboiler said...

kasihannya perempuan tu...

pamie said...

sakit tu..yang orang kat luar sibuk ambik gambar je..ishk

Ringgo said...

pemandu tu sepatutnya lebih bertanggungjawab dengan kejayanya terhadap penumpang ..

Dee Chicuita said...

mesti sakit, rasa bengal je kepala dia T__T

APAN said...

haha...macam2
tpi kalau kita pasan gambo yg disnap tu cantik je...mmg rezeki la dpt snap momment camtu.haha...

alif haris said...

adooii sakit tuu .. huhu~

www.myobw.com said...

boleh patah tengkuk kalu camtu... 'jadah sungguh pemandu bas tu!' apa ke buta ke orang blom turun lagi dia dh tutup pintu bas tu! ngek sungguh!