Thursday, June 2, 2011

Gilalah Bapa Ni..Ugut Polis Dengan Menghunus Pedang Samurai Pada Anak Sendiri

 Terror: Crazed motorist Zhang Gang threatens his daughter May with a samurai sword
Yunan- Seorang bapa sanggup menghunus pedang samurai ke arah anak perempuannya sendiri hanya kerana mahu mengugut pihak polis supaya tidak menghampirinya. Kejadian yang amat mengerikan ini berlaku apabila Zhang Gang, 34 cuba melarikan diri dengan memecut keretanya setelah berlaku kemalangan dengan sebuah kereta lain. Dia yang cuba mengelakkan diri daripada kesalahannya itu telah dikejar oleh polis peronda, dan 15 minit kemudian berjaya dihalang
 Maniac: He falls to his knees, still clutching his screaming daughter
Namun dia enggan menyerah diri malah bertindak di luar norma kemanusiaan dengan menghunus pedang samurai ke arah anaknya sendiri untuk mengugut polis supaya tidak menahannya.  Dia menjerit sambil mendesak akan membunuh anaknya jika polis cuba menahannya.  
Pihak polis dan beberapa orang kenalan serta saudaranya cuba memujuk dan mententeramkannya kira-kira sejam.  Akhirnya dia berjaya dipujuk supaya menyerah diri kepada pihak polis.

19 comments:

Freaky said...

whoaa kesian kat anak perempuan die tu.. aduss kejam tol ayah buat macam tu

harrazdani said...

bila dah takut....dah tak kenal anak sendiri...

missh chiorika said...

kesian nye anak die ..

Miecyber said...

Crazy......

Hidu gam

LiLy @ MumMyQiStInA said...

bapak giler ni..
kesian kat anak dia..

ASaDa RyutaRo said...

isk.. macam dah ada yang terluka dengan samurai tu. dahsyat laki ni. hilang pertimbangan dah tu..

Anonymous said...

tu bukan lelaki..tp binatang yg bleh pegang pedang..
Binatang pun x buat mcm tuh kt anak sendiri..

Terbelog said...

siot betol...

echaRierie said...

huh ! mcm2..
kesian bdk tue..

Syuxer said...

jahat gila bapa ni..mesti trauma budak tuh..aishh..cmni ke bapa?sian anak tuh..nseb bek setan x kuasai dia..huhu

RedVixen said...

buduh...

miss.Addin said...

bila dah panic , otak pun dah terbengong tak boleh nak fikir. HUHU

Liyana Zahim said...

What?! His own daugther? Hei! Ppl r geting damn damn crazy!! Tis is almost byond our thinking!

firdaus hilmy said...

aduh per nk javascript:void(0)jd nie

Khairil said...

bila dah terdesak gila pun mai...

syieqa mieka said...

kesiannyaaa anak dia . bapak dia tu sakit jiwa ape ? haihhh . sampai anak pon dia sanggup buat mcm tu , tak kisah la terdesak mcm mane pon kan . tapi takkan tak boley berfikir . adohhh . (emosional japppp tibe2 , haha)

KurekureKecik said...

ish3..ape nak jd la...

BUNGA said...

kesiannya anak dia.. apa punya bapaklah macam ni.. isyh2..

amna said...

salamualaik..

apa la nasib si anak, sian tgk..
teringat kisa kt perak yang sembelih bini n kelar anak hidup2.. ;'(