Subscribe Us

Kanak-Kanak Berkuasa Magnet

Crotia- Ivan Stoiljkovic, 6 tahun seperti kanak-kanak  lain di kotanya. Namun dia mempunyai keitimewaan luar biasa yang tidak dimilki oleh rakan sebayanya di dunia.  Beberapa bahagian tubuhnya mampu bertindak seperti magnet dan berupaya untuk melekatkan benda-benda logam pada tubuhnya. Malah dia juga boleh menampung sehingga 25kg peralatan logam menempel pada tubuhnya. 
Keistimewaan Ivan bukan saja mampu melekatkan barang logam, kuasa magnet yang ada pada tubuhnya dapat mengurangkan rasa sakit perut datuknya Ivo dan dan pernah merawat jirannya yang terluka kakinya dalam kemalangan traktor.  Ivo mengatakan bahawa ketika cucunya meletakkan tangannya di perut, dia berasa sangat panas dan rasa sakitnya segera hilang.
Namun begitu kesan sampingan yang yang terpaksa dihadapai oleh Ivan ialah badannya akan berasa cepat lemah apabila sering menggunakan kuasa magnet tubuhnya.  Lihat video..

 Magnetic personality: Six-year-old Croatian boy Ivan Stoiljkovic is able to stick metal objects to his body, while his family also claim he has extra strength and healing powers

Catat Ulasan

7 Ulasan

pergghh..dahsyat..kuasa Allah :)
Firdaus Life berkata…
wah magneto mcm dalam cite Xmen
Nur Hawa Mohd Zin berkata…
mak aih...badan ada magnet..bahaya takot tertarik semua besi :)
Unknown berkata…
wowwwww...hebat sungguh..
caliph shuriken berkata…
ni bru btul magneto, hikk...

latest en3: misi sang juara
ASSOYFINGER67 berkata…
hakhakhak..magneto...kena bagi dia baju tu..huhu..tapi abang Salih lagi kuat magnetnyer...heeee