Thursday, February 24, 2011

Tuah Sekeping Gambar Kembar Enam di Facebook, Oprah Winfrey Menghadiahkan $250,000

Tuah sekeping foto unik " Rozonno dan Mia McGhee bersama kembar enam mereka"  - Olivia, Madison, Rozonno Jr, Yosia, Elia dan Ishak - muncul dalam rancangan talk show Oprah hari ini selepas mereka menjadi sensasi di internet.  
Tuah yang tidak disangka bermula apabila Mia memuat naik foto yang sungguh unik dan menarik  di halaman Facebooknya. Seperti orang lain, Oprah Winfrey amat tertarik dengan gambar tersebut lalu ingin menemui mereka. Dalam rancangan bual bicara, pasangan itu berkata kepada Oprah, bagaimana sukarnya untuk mengurus bayi kembar enam, tambahan pula kos yang tinggi diperlukan.  Mereka memerlukan 50 diapers dan 30 botol susu sehari sedangkan Rozonno hanyalah seorang pekerja di syarikat perkhidmatan mencuci karpet.  Di akhir rancangan, Oprah telah menghadiahkan keluarga Rozonno $ 250,000 kredit di Walmart serta berbulan madu di Las Vegas.
Pasangan ini telah berusaha mempunyai bayi selama tiga tahun sebelum akhirnya beralih ke rawatan kesuburan.

Rozonno McGhee hugs Oprah after learning she has given them $250,000 in credit at Walmart and a long overdue honeymoon in Las Vegas
Gratitude:  Mia McGhee is comforted by her husband as she breaks down in tears at Oprah's gift

22 comments:

Nor Moscow said...

anak-anak adalah rezeki sebenarnya! kan dah terbukti tu...

Nazri_Hanafiah said...

smart giler...ha ha ha ha

Nina Juliana said...

memang cantikpun.. kedudukan anak2nya tu, menarik betul..

Nohtakh ujan said...

gambar tu memang unik.memang patut dpt hadiah.ada tak org malaysia yg dpt kembar banyak.

Nohtakh ujan said...

gambar tu memang unik.memang patut dpt hadiah.ada tak org malaysia yg dpt kembar banyak.

Pengumpul Blog said...

menarik dan unik.

penyejuk hati said...

comelnya baby2 tu..tgh tido pun leh senyum..(^_^)

cik panadol said...

cute seyh....rezeki anak-anak tu....

Cheqna said...

rezeki..cute gambar anak2 tu. :-)

naqiah said...

kreatif gler gambar dy...

ain revival said...

wahhh~ramainya...
lawa kot anak2 dy pose..hhuhu~

.:|kamaryeah|:. said...

nice~ perfect sgt~

Mamarempit said...

rezki anak2....cantik pose dia...

kut kt m'sia ni ada yg kaya2 sudi nk sumbang pd org yg susah/miskin pun dh kira bagus......ini..dh kuar dlm tv..baru le memasing berebut....nk hulur.....

Adylia Qarissa said...

rezeki anak2 ada dimana sj...Allah tlh menjanjikan semua nie :)

eikieyn said...

nice and creative. :D all the babies are smiling while they are sleeping. ^_^

eMMe said...

mmg unik, n rezeki anak2~

wongcrewchild said...

menakjubkan..

Farhana Sahri said...

6 tu??cne la perot dia kn..hehee

POLARIS said...

heeeee...comel2...peh tu kreatif...

azis fotografi said...

Foto Unik, i Like it

shark said...

mmg bertuah dia...
bukan snang oprah tu nk kasi..
ringan beban pasni:)

Ann said...

best tol tgk baby2 tu landing