Tuesday, January 4, 2011

Jualan Hangat : Dapatkan Barangan Jenama Desigual Percuma Dengan Syarat Tanggalkan Pakaian Anda Hanya Underwear Saja ...Oh Tidak..

 ribuan pelanggan berkumpul di luar kedai mencuba nasib
Spain- Macam-macam .. percuma...Sebuah syarikat pengeluar pakaian berjenama terkenal Desigual di Spain menawarkan jualan istimewa kepada sesiapa saja  secara percuma tetapi dengan syarat mereka mesti menanggalkan semua pakaian mereka kecuali dengan berseluar dalam untuk layak masuk mendapatkan apa saja barangan secara percuma di kedai tersebut.  Dengan keadaan cuaca yang terlalu sejuk ribuan pelanggan mencuba nasib dengan membuka pakaian  mereka menunggu di luar kedai Desigual  untuk menjadi 100 pelanggan bertuah, malah ada yang sanggup berada  di situ sejak 3 petang sehari sebelumnya.  Namun  mereka yang tidak berjaya tetap ceria kerana kedai berkenaan menawarkan potongan separuh harga bagi semua jenis pakaian jenama Desigual. Bagaimana dengan kita..sanggup ke anda menggadai maruah semata-mata nak dapatkan barangan pakaian  percuma..[biarlah aku pakai kain pelikat lusuh asalkan tidak melanggar syariat]

pilih-pilih ...semua percuma
apalah sangat bagi mereka kalau setakat tanpa pakaian begini..dah jadi cara hidup mereka..[sumber : odditycentral ]

14 comments:

duan lang said...

orang kafir mmg la..teruk tol..xde akhlak..huhuhu

aZIEra itu aKu.... said...

biarla berpakaian lusuh asalakan tidak melanggar syariat...

noreed said...

macam-macam marketing strategy dia org ni. jgn budaya ni tersebar ke msia dah...

akuanakpahang said...

Macam tu le nak bagi bisnes maju macam2 cara dia org buat nak tarik pelanggan :( New Entry "Janganlah tanya bender yang saya tak tau"

Miecyber said...

Mak aii seksanyer...

Berkorban apa saja......


Tips sebelum melancong

misyamissyou said...

macam2..kalau ade cm ni kat malaysia xtau la nak kate ape..

amy said...

ohooo desigual ni mahal gila. no wonder dieorang sanggup nak bukak baju semua. eheh

N@SIQUE said...

mahal ka jenama nie??patut la,,ala org barat dah biasa buka2 nie,,diaorg bukan kisah pun,,dunia matlamat utama :D

Pistachio said...

niat tak menghalalkan cara.. betul tak cikgu?

hehehe!

zalin said...

dieorang bukan kisah pun buat macam tu..orang islam jangan buat macam tu!

toyolkiut said...

strategi depa sesuai dengn budaya depa..
harap jngn la mnular smpai sini..

Mawar Merah said...

Jgn buat..

Mama JnJ said...

iskk..macam2 durang ni

irwanpauzi said...

bayangkan kalau di malaysia dia buat jugak..