Friday, October 22, 2010

Bra Daripada Permata, Berlian Bernilai RM 7 Juta Termahal Di Dunia

Bra bernilai USD 2 juta dollar Amerika sedang diperagakan oleh seorang model , Adriana Lima di Victoria's Secret Soho Store, New York. Bra yang diperbuat daripada butiran 3000 berlian putih, permata , dan batu nilam hasil rekaan Damiani Jewelers merupakan antara yang termahal di dunia.


64 comments:

CiK QiQi said...

aiya,..beli mahal2 xrugi ke...huhu

nickilicous! said...

perlu ke?? hehh... =0

aYaz said...

mahal2 pun,
dalam baju aje pun..
huu~

zalin said...

ayaz..dieorang pakai luar baju..hahaha..

Adigraphics said...

LOL. hahaha

Aanas said...

salam OM
mak oi, ni nak tayang bra ke nak tayang nenen?? cuba guna pragawati yang nenen beso nasi lemak 20sen, sure orang tak heran kat bra tuh..

Haw said...

orang gila nyer idea.. dah tentu mcm org gila.. eh! apa pulak mcm, mmg gila lah!

Fuziani JSR said...

Ha.ha.ha.. sb bra mahal kena tayang gitu... hishhh!!! mengarut sungguh!

MuJE said...

weh, ni bahaya ni.. hidup tak tenang...hehe

Shatra said...

wow macam2 pal perangai manusia ni..sampai benda tu ditayang2 plak..tp bagus jg info ni saudara orang muo..sbg teladan n sempadan

muhammad amirul masiran said...

mahal
tapi x leh tayang
hahahaha
dosa

cik helena said...

apakah??

g0m0k9enDek said...

pergh.. mai blanje satu! hahaha

Solihin Zubir said...

adeyhh.... tertengok plak.. :D

Fiq said...

tengok di luar ke tengok yang dalam nie..?

apa2 pon, yang di dalam tu lagi berharga berbanding di luar.

~Nani3@InTaN~ said...

mhlnyee..iskk2

||| PöJìé PööH ||| said...

Mengarutt je kan. Mahal² pakai kat dalam jugak. Tapi kalau dah mahal mmg kasi tayang macam dalam pic tuh la kan, xblehh bahaya!!

Love,
PojiePooh Abdullah

melle. said...

haha okay

eMMe said...

bra cantek, nenen tak cantik, hohohoho...

zmah said...

Mahalnya....dah beberapa buah rumah terbina kalau kita buat ni..

Melati Qistyna's Mummy said...

ayaz : tu sbb dia pakai baju cenggitu, lau dok dalam mesti x nmpk :P

Apis said...

nak beli nak beli!!

sedutzone said...

boleh gadai... heheheh

ApexD said...

aduh......knper model berdada..... x leh nk comment......... cube ambik kecik...... sngkut bra tu...... baik x yah pakai langsung.......lagi elok...... x ah wat bra cmtu.... wat dosa jer...

suzie rahman said...

smart nya.hahaha

Mawar Merah said...

Mintak2 la berlian tu tertanggal n jatuh kat mana2. Haha...

SCLover said...

hik hik hik... bukan tengok bra pun...tapi yg lain..kalau iklan bra letak kat atas karpet aje mesti tak ade org tengokkan...walaupun mahai...heheheh...

Anonymous said...

klu diberi pilihan aku pilih yg kat dlm..tu..yg luar sape nak ambik..ambiklah..

sha89 said...

so sweet n cntik adriana =)) Lama xdgr cite psl die.

bra tu pun cntik jgk tp cm pelik plak design-nye hehe

^lurve_purple^ said...

teringat kat cikgu kitorang tyme form 4 dulu.. dier cakap..
"harga bra tak penting, yang penting apa yang dilindungi oleh bra tue. apa guna bra mahal, kalau yang terlindung tue tak berharga pon"

renung-renungkan... =)

miss nina said...

sangat mahal!

infoinfo unik said...

ayo siapa mau beli,,,

AIMAN said...

pelik2 ah omputih skrg.. haishhh..
bra aje pun

Kittyshawls said...

ade duit bleh la beli hehe ..utk kepuasan org kaya yang xtau nk wat ape dah ngan duit tu ..

cik kedondong said...

bli bra mahal tayang kat orang tahan lagi..
ada aset..
kalo bli pastu simpan dalam baju baik beli baju mahal je

Abi Al-Baihaqi (RKA) said...

Salam Orang Muo... semoga tuan sekeluarga sihat selalu

Teringat kata-kata Ustaz Azhar (Ganu...)

"Maha bakpe kalu keka di pantak nerake..."

BuLat i2 CirCLE said...

cm neh pown ade..ish2..muat2 untk model 2 jew..d'reka khas untk die.

FaizFizy39 said...

pesyen ape pakai baju bra tekeluor. haha

Nazri_Hanafiah said...

bali kat mana? tak terasa rugi beli benda mahal-mahal, lepas tu buat takup benda tu....hahaha

MIE said...

SAIZ BIK MAMA ADE X?

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

umang ai...mahal nyer....

Agriculture Product said...

wich...yang pasti yg ditutupi yang mahal.wkwkwwkw.

Coretan anuar said...

Jutawan dan hartawan manalah yang sanggup nak beli Bra semahal ini..

Daripada beli Bra ni lebih baik beli sebuah banglow dan sebiji kereta Lamborgini atau ferrari..

Entri Terkini Di Blog Saya:
Domain Laman Web Percuma di Lot.My??

Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular Dapat Menjana Trafik Ke Blog Anda??

Apakah Sumbangan Atau Kebaikan Pertandingan Ini Kepada Rakyat Malaysia

Mohon Peserta Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular Menyemak Status Pendaftaran Blog Anda

Anonymous said...

tah pape tah ..
fesyen nie !!!
x penah d`wt org !!!
tayang nenen jek tau ..
pkir bgos ke !!

Anonymous said...

memang bra tu harga berjuta,tetapi isi dalam bara tu tak ternilai harganya.

inaazlina said...

pakai korset premium beautiful je la..harga rm2000. pakai sepanjang hayat.. badan sihat, anggun, lagi jelita..hikhikhik.

www.myobw.com said...

aduiyai... mahal tu! bagi aku lagi elok... senang aku p pajak gadai... sapa kaya? 'aku juga yang kaya' hahahahahaha!....

macam-macam.. skang ni mereka dh buat itu laa ini la... kaya laa katakan leh wat mcam2 apa yg mereka inginkan... 'braaa oh braaa'

Anonymous said...

mahal-mahalpun saya tak nak yang itu. saya nak yang itu juga. hehe

tamimi's Gallerys said...

sdp gler bdn peragawati tu

SYARIFF HAIKAL said...

perhhhhhhhhhhhh dpt sebijik jadi arh..

ijoks2009 said...
This comment has been removed by the author.
ijoks2009 said...

Ni Kalau kak Mah tahu mahu mengamuk dia suruh laki dia beli ni.Makin Botak lagi la laki dia hahaha

zam said...

wow... Mahal !

MOHD SYAHMI BIN ISMAIL said...

pakai yang murah nanti senang2 bgi Boyfriend pegang2.Bek pakai yang mahal grenti xkasi pegang sebab mahal Bra tu,tapi xfikir yg maruah lagi mahal,walaupun sentuh tangan bagi lelaki saham seorang perempuan tetap jatuh.

Anonymous said...

Jual pada FLOM kut. Dia dah menambong dari kecik lagi. Saiz bra tu cukup untuk ........dia

Arena Liga Online Betting Terpercaya said...

Rela dia depannya ga ketutup demi keliatan branya.

Naziman said...

murah je bra tu sal pemakainya dah murah, murah maruah....

Admin said...

wah! tuh pragawati nak pamer nenen atau berliannya! masih syukur putingnya bukan dari berlian!! gila bener harganya1 banyak umat yg susah1! napa tuh bra tak diberikan aja pada anak yatim,panti jompo!!

zuheir said...

haha..wat pe beli mahal2 seh..

Cik tikah said...

membazir je. haa

jaha said...

sebab tu baju dia design macam tu..nak bagi tunjuk bra mahal die...pakai hari2 busuk gak...nak basuh sayang...hmm

azznie said...

mahalnya ..boleh gsdai tu

NICKY OKTAVIAN said...

wahh kejap kejap..
jgn lah beli mahl klo untuk taroh di dalem juga hehee

Aswar Rahman said...

tips trik komputer disini