Monday, May 3, 2010

The Smallest Woman In The World

 Kenadie Jourdin-Bromley – known around the world as “the littlest angel”, was born Feb.13, 2003, weighing just 2 lbs, 8 ounces.

17 comments:

reen_sofee said...

ya Allah!
kecik nye.
aku lak telebey besar!
ceit. tak bersyukur.

sweeTSour said...

dr kecik sampai kebesar kena pakai bj kanak2 je..

LanaBulu said...

Hikmahnya utk kita bersyukur diberikan kesempurnaan oleh Allah swt..

jed_biru said...

cute

❤ princess ❤ said...

owh, cute!

Khairiah Jelani said...

macam2 rasa ada bila tgk, sedih, terharu, betapa besarnya kuasa Allah.

al-basri said...

semoga saja dia panjang umur...
selalunya yang luar biasa begini ada masalah kesihatan yang boleh muncul secara tiba2..

terima kasih informasi.

Abu Luqman said...

salam ziarah ye...ada ole ole dari orang kampung ye..sudi menerimanya ye

Syahrul Iman said...

wah..comelnya..kecik sangat..bukti kekuasaan ciptaan tuhan =)

QieFLy si Dolce said...

lebih rendah dari meja tu....maksudnyer paras pinggang ker???

Aidi-Safuan said...

mak aih...keciknya! subhanallah!

ASaDa RyutaRo said...

keciknya!! dah macam anak patung..

senang nak bagi makan ni, sesuap dah kenyang.. hihi

Amira Putri said...

hah! ni penah tgok dlam channel E!. kcik gler, comel jer bler dier ckap..
ader sorang tu lagi kecik, da 17 taun tp kecik mcm baby 11 month jer..
nice infoo!

tehr said...

badan kecil berjiwa besar lebih baik dari badan besar berjiwa kecil

segalanya dicipta untuk manusia yang mahu berfikir

::ienafazlyna:: said...

cumelll nye dia..


korang suke mengomen??ape jom masuk mengomen kat bilik aku plak
Bilik Tidur Cik Puan Ienafazlyna

Arisa Mihashi said...

comel macam anak patong. bersyukur dengan ape yg ade.

Cik Qemm said...

mksdnye die dah 7 thn la ek.
kecik nye la hai.
buleh masuk tadika seumur hidop ni. :P