Tuesday, May 25, 2010

Safety First?

These people have never heard anything of a workplace safety


9 comments:

Cikgu Din said...

malang tidak berbau!

afzainizam said...

۞۞۞۞۞۞۞
” Salam dihulur salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
۞۞۞۞۞۞۞

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

apo plak yang dia buat kat aircon tu nak bunuh diri ke ape

ASaDa RyutaRo said...

uhh.. gambar yang last tu ntah cmna la nk tau wayar yg mana satu nk d baiki. huhu..

macam2 cara diorang ni. konfiden selamat lah tu kot.. =P

stingray said...

memang gila

Fasya Abdy said...

takotnya

Syafiq Kadiran said...

ni kompom xpernah blaja osha ni...tapi dorang mmg berani...xsanggop aku..

Dimas said...

waduh, foto yang terakhir, itu kabel listrik kok berantakan gitu...

Artikel Internet Online said...

biasanya klo nggak mengalami musibah sendiri nggak akan sadar, klo cara yang mereka lakukan itu salah.

Gransazer said...

gayat..huhu~