Sunday, April 18, 2010

Mahu Terkenal Sanggup Buang [Perasaan] k* malu***nya

Kepada para pengunjung... artikel ini bukan berunsur lucah...hanya sekadar info saja. Sila baca keseluruhannya.  Harap maklum

Seorang wartawan yang juga jurufoto menempa nama   menjadi lelaki pertama dalam sejarah China dengan merakamkan dirinya sendiri beraksi bogel tanpa sebarang pakaian dengan berlatarbelakang  beberapa lokasi yang menjadi ikon mercu tanda negara China sempena  anugerah World Press Awards untuk satu siri hasil fotonya, 'The Moments'

Ou Zhihang, pengarah persembahan fesyen Guandong TV dan bekas jurufoto fesyen terkenal, menjadi tajuk berita utama apabila gambar dirinya melakukan aksi tekan tubi tanpa pakaian di beberapa lokasi utama di negara China tersiar di muka depan akhbar-akhbar tempatan.

Menurut katanya, dia berbuat begitu dengan alasan sebagai satu hasil karya seni kreatif disamping untuk mennonjolkan dirinya sebagai seorang pereka seni kreatif yang sebenar. [ Nauzubillah...]

Bagaimana dia merakam dirinya tanpa berpakaian di tempat terbuka tersebut? Jurufoto pelik ini menggunakan tripod, set masa kamera,  menanggalkan pakaiannya, rakam dan sepantas yang boleh meninggalkan tempat tersebut dengan segera untuk mmengelakkan dirinya daripada tumpuan orang ramai dan pihak pegawai keselamatan.
Inilah pemikiran manusia berfahaman komunis & athies  yang tidak mempercayai adanya Pencipta Yang Maha Agung, Allah Swt. Mereka  percaya semua yang ada didunia ini berlaku secara semulajadi..tiada kuasa yang menentukan. 
Laa ila ha illallah Muhammadur Rasulullah

24 comments:

windi said...

orang2 barat sekarang percaya berbogel salah satu seni dan kebanggaan. Artis2 dan model menganggap berbogel sebagai pencapaian tertinggi dan satu penghargaan.

Syafiq Kadiran said...

gilo2...
kang xpasal pasal kene petir buntot tu baru taw...
da xde da nilai seni time tu..

Nuraisyyah said...

dunie dh smakin pelik dn mnusia nye kurg "bertamadun"..hmmm..
nice info..:)

ashrafi said...

seni jugak ni... 'seni tak malu'

ISAC said...

Jangan orang kat Muo buat mcm tu uda le....

Kawan orang Muo jugak....


Salam ziarah.

Tuan mohon linkkan dengan blog kawan; http://bumiyang.blogspot.com/

Miecyber said...

Gilo tul mamat nie...

hans said...

sanggup tu
adoi

ashrafi said...

berani ke dia buat gitu kat kawasan 'perempuan tiruan'?

rizal jabai said...

sejuk panas cam tuh nak bogell..gilo ape?

Dr Butiq said...

org perempuan x leh tengok gambar tu haram ,nanti stim pulak

White Bird said...

kemaluan bukan lagi kemaluan bagi mereka

REMEDY said...

macam2 hal...kalau dia tgh buat mcm tu...tetiba dtg ajal...urmm...memang lagi malu

Cik Norfa said...

dia....

giler!

janganla adeorg malaysia nak berseni mcmni.aku cucuk bontot tu karang.

BezBuddy said...

eeiii geli btoll...sucks!

nughul said...

ops...nsb baik gmbr dia kurg jeles
ngeh23

afzainizam said...

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhhh manusia sekarang terhakis sifat malu.... tak ade kemaluan btul lah dia orang ni

Shiela Latif said...

tak senonoh!!

Mama Miraki said...

eiiiiii...tak senonoh kan....agak2 kalau akt MUO buat cam tu..gempak tak

Din.. said...

mmg xde kemaluan btl la badigol tu..hahaha nasib baik x nampak..

cemomoi said...

berbogel sambil senaman cantik beno le gayanya tuh... balik ke zaman batu le ni heee

nabil_potter said...

article menarik...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

omputih ni yang pelik2 je yang dibuatnye.. makin canggih makin tak bertamadun...haishh...

civil kawan(kure2) said...

hanya tuhan yang tau... mereka ni bukan semakin mengejar kemajuan, tp semakin mengejar kemunduran... bek2 dari tamadun xberpakaian ke berpakaian dan kini?? kembali mengundur..

Amira Putri said...

kelakau ler dowang nih! Ade ke bebogel satu seni?!!?? XD!! wahahahah!! pehtu gi wat tekan tubi plak tu, ingat cun sgt ler tuh...
Pandai sgt dah...