Wednesday, February 10, 2010

Kasih Ibu Sejati Tiada Batasan...Ibu Ter**** Diluar Batasan

Thirty-six-year-old orangutan mother Djudi holds her newborn Duran in Dresden Zoo, Germany. Djudi is the oldest orangutan mother in Europe.
 

7 comments:

kak cabai said...

pak cik kak cabai ada bela beruk 3 ekor.. macam ni la .. suka peluk2

Husin Husaini said...

salam org muo..slm ziarah...

mesra dan sygnya beruk tu kat anak dia...tapi manusia ada yg sanggup buang anak,sedih2....

Daddy Zuki said...

geram betul kpd si penzina yg memproses anak luar nikah ni atau bayi x sengaja. patut sula je di dataran merdeka....

fiD said...

bukan berok saje,tp sume binatang bagus!

jed_biru said...

isk3.. ape nk jd.. drpd dorg buang.baik bg je kat aku.. walaupun aku ne masih muda remaja.. leh gak jd pengasuh tunggal .. wawawawaw

AzuanBudakMemandai said...

pandai buat je depa nie huhu

Natasha said...

kasihnya ibu....membawa ke syurga....(betullah ni.... sebab sayang maka dia buang supaya mati masa bby boleh masuk syurga).....(logik tak?hahahahah)

ni bukan ibu..nak kata lembu pun bukan..sbb lembu pon tau syg anak......