Friday, January 8, 2010

Terpaksa Duduk Atas Bumbung & Bergayut


Para penumpang terpaksa duduk di atas bumbung atau bergayut di luar gerabak ekoran kereta api yang terlalu penuh di ibu kota Kenya, Nairobi, kelmarin.
Sistem pengangkutan di bandar-bandar utama Kenya lumpuh apabila para pemandu bas mogok menyusuli dakwaan pihak polis mengambil rasuah. -- Reuters.

[Kuat belaka tangan mereka bergayut berjam-jam untuk sampai ke destinasi. Hebat Pak Tam ni... ]

5 comments:

Din Rambong said...

ish2...nasib la org KL tak sampai bgayut mcm ni..

zul permatang badak said...

kalau terlepas tangan macammana agaknya.....

Che' Pit said...

nasib baik takde buat show nyanyi n gelek2 atas bumbung tu, ngeh ngeh ngeh..

ajie said...

mak aiii.. ramainya

CintamaniszLite said...

Hmm..tgk ketapi dia pun besi tak berapa nak bagus dh, hehe.
Tp pjg2 sunggoh tangan dorang ek leh pegang cenggitu..
Kalo kat M'sia ni jadi isu besar Kementerian Pengangkutan ni..hehe..