Wednesday, January 27, 2010

Manusia Berhambakan Nafsu Melawan Fitrah

The world's SECOND pregnant man is 'blissfully happy' as he prepares to give birth to baby boy next month

A transgender couple have revealed they are expecting their first baby in a month’s time.
Scott Moore - thought to be only the second ‘pregnant man’ to go public - is due to give birth to a boy in February, with husband Thomas by his side.
The couple were both born girls and have undergone surgery to transform their sex.
Scott, 30, who is legally married to Thomas because he still has a female birth certificate, says he is eagerly looking forward to giving birth.
They have decided to call the child ‘Miles’.
‘We know some people will criticise us but we are blissfully happy and not ashamed,’ Scott said.

The couple, from California, already have two children - Gregg, 12, and Logan, 10 - who Thomas had with a previous female partner.
The case is similar to that of Thomas Beatie, from Oregon, who made headlines around the world in 2008 when he gave birth to a girl.

16 comments:

dila said...

geli..
huhu..
tp macam bori saje
=P

FarhanaDr said...

Hmmm.. Macam2 dunia skang kan.. Ramai dh berani melawan fitrah alam..

aZHIeeDA said...

hu..sanggup tu..isk2

Anjung Web said...

Camni pun ada?

mantan said...

om,
menyongsong arus, mengingkari fitrah tandanya akan musnah...

Hazwan Hakim said...

dasat tul orang skunk ni

misz_nierah said...

astaghfirullah hal azim!

░♥si lampu neon♥░ said...

nak kiamat daaa macam2 leh jadik..

SuRayA^i. said...

aih ingatkan laki rupenye pmpuan 2-2..
mcm2 skang (-__-")

Ichigo said...

sebenarnya yang mana satu pembawakan budak, dua2 nampak mcm sama jer.. hik hik ^_^

edan said...

gile ah cam gay jek keke..

zuk zuhaiza said...

eeee..gelinya..astarghfirullah...

wan fahmi said...

tak silap aku bila aku baca artikel diorang nie.. bukan melawan fitrah, tapi memang yg mengandung tu perempuan, tapi jadi tomboy..bukan jalani bedah ke ape ke..just cucuk hormon

orang muo said...

to wan fahmi
salam, apabila seorang dilahirkan wanita mengubah dirinya menjadi lelaki, menjalani kehidupan seperti lelaki dan sebagainya yg melawan arus kejadian dan perbuatan yg tlh ditetapkan oleh Allah itu salah dalam Islam dan melawan fitrah. Mendapatkan zuriat dgn mengambil benih yg tidak sah [ benih orang lain selain suami]juga haram. Harap maklum.

wan fahmi said...

salam orang muo
terima kasih kerana membalas.saya terima pendapat saudara.dari fitrah saya terima kembali apa yg cuba disampaikan.cuma yg mewarwarkan di blog², berita satu dunia mengatakan 'lelaki mengandung' tu je tak setuju, sebab dah sah² memang tak boleh laki mengandung.itu pendapat saya.terima kasih

orang muo said...

to wan fahmi
terima kasih atas penjelasan adik [saudara] dan amat dihargai.semoga adik sentiasa dirahmati Allah, singgah2 selalu.