Monday, January 18, 2010

Kawan Atau Lawan?


6 comments:

Temuk said...

Salam orang muo
Bunyi macam helang hitam yg menenggek berkata, golonganku kecil, tapi mengontrol ekonomi hutan belentara ini. Golonganmu besar, tapi kamu mentadbirnya saja. Terbang tadbirlah laju-laju. Helang besar macam akur.

CintamaniszLite said...

mcm geng sekutu dan sekufu je ni, hehe..
seranggg!!!!!!

NiNa' said...

suami isteri tu...hehe

mantan said...

om,

kalau unggas itu diadu domba, maka bermusuhanlah mereka!

Anonymous said...

Burung mengingatkan aku betapa lemahnya seorang lelaki yang memerlukan seekor spesis ni untuk membawa dua biji batu berbanding seorang perempuan yang boleh bawak dua buah gunung selamba jer,wakakakaka.....

Dashing Days said...

kawan? lawan? i rase sedara la hee